Enson Haber Sitesi Güncel Haberler
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Mecliste PKK istemiyoruz

Şehit Uzman Çavuş Egemen Yıldız'ın cenazesi, İzmir'de toprağa verildi.
05 Ekim 2008 / 22:31
Mecliste-PKK-istemiyoruz

Hakkari'nin Şemdinli ilçesindeki Aktütün Sınır Karakolu'na teröristlerce yapılan saldırıda şehit olan Jandarma Uzman Çavuş Egemen Yıldız'ın cenazesi, İzmir'de toprağa verildi.

Şehit Jandarma Uzman Çavuş Yıldız için İzmir Karşıyaka Beşikçioğlu Camisi'nde tören düzenlendi.

Törene, şehidin ailesi, İzmir Vali Vekili Sait Topoğlu, Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, eski genelkurmay başkanı Hilmi Özkök, Ege Ordusu Komutanı Orgeneral Hayri Kıvrıkoğlu, Kurmay Başkanı Tümgeneral Ömer Paç, Güney Deniz Saha Komutanı Koramiral Erdal Bucak, Hava Eğitim Komutanı Korgeneral Ziya Güler, Hava Teknik Okullar Komutanı Tümgeneral Fuat Özkaynaklar, Ulaştırma Okulu Komutanı Tümgeneral İhsan Balaban, İstihkam Okul Komutanı Tümgeneral Ümit Dündar, İzmir Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın, AK Parti İzmir Milletvekili Taha Aksoy, CHP İzmir milletvekilleri Canan Arıtman ve Mehmet Ali Susam ile çok sayıda vatandaş katıldı.

Şehit Jandarma Uzman Çavuş Yıldız için ikindi vakti cenaze namazı kılındı. Cenaze namazına, CHP İzmir Milletvekili Canan Arıtman da Güney Deniz Saha Komutanı Koramiral Erdal Bucak'ın yanında saf tutarak katıldı.

Kılınan namazın ardından düzenlenen askeri törende, şehit uzman çavuşun ailesi yerini alırken, sakinleştirici ilaç verilen anne Fikriye Yıldız, sandalye şekline dönüştürülen sedyeyle taşındı.

Askerlerin omzunda taşınan şehidin cenazesi, daha sonra top arabasına alındı ve törene katılanlarca selamlandı.

Şehit Yıldız'ın cenazesi, cenaze arabasıyla getirildiği Kadifekale Şehitliği'nde toprağa verildi.

Cenaze törenine, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Genelkurmay Başkanı Orgeneral İlker Başbuğ ve kuvvet komutanları çelenk gönderdi.

Tören öncesi cami dışında yer alan bir grup vatandaş, terör örgütünü lanetleyerek, ''Mecliste PKK istemiyoruz'' şeklinde slogan attı.

ÖZKÖK'TEN SAĞDUYU ÇAĞRISI
Eski genelkurmay başkanı Hilmi Özkök, tören öncesi gazetecilere yaptığı açıklamada, yaşanan üzüntünün çok büyük olduğunu ve bunu ifade etmekte zorlandığını söyledi.

Şehitlere rahmet, kederli ailelere ve Türk Milleti'ne baş sağlığı dilediğini belirten Özkök, şunları kaydetti:

''Bu olayların Türkiye'yi doğru yoldan ayırmayacağını özellikle belirtmek istiyorum. Bu tabiatı itibariyle uzun soluklu bir mücadele. Bunlara katlanmak zor ama bunlar hayatın bir parçası olmuştur. Umarım ki bundan sonra bu şekilde olaylar olmasın ve bu PKK belası sona ersin. Tabii yetkili mercilerimiz bu işin üzerine önemle gideceklerdir ve buna çare bulacaklardır. Sabırsız olmamak ve tahriklere kapılmamak lazım. Halkın birliğini ve beraberliğini zedeleyecek davranış biçimlerine girmemek lazım. Çünkü bu hareket (terör) bir toplumun ifadesi değildir. Sadece şımartılmış, dış kaynaklardan ve içerideki bazı katmanlar tarafından desteklenmiş bir hareketin ifadesidir. O bakımdan milli birlik ve bütünlüğümüzün bozulmamasını diliyorum.''

angaralıya
Hakaret, küfür, aşağılama vb. ifadeler içeren ve büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...
frk yazıyor 06 Ekim 2008 Pazartesi 08:53
atilla hun' yanıt
sana katılıyorum
acox yazıyor 06 Ekim 2008 Pazartesi 07:21
angaralı'ya yanıt
angaralı; aklına, fikrine, kalemine sağlık gerçekten çok doğru yazmışsın ve ey TÜrk halkı bu yazıyı kesin okuyun (angaralı'nın yazısını)
acox yazıyor 06 Ekim 2008 Pazartesi 07:10
osman'a yanıt
Hakaret, küfür, aşağılama vb. ifadeler içeren ve büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...
ali yazıyor 06 Ekim 2008 Pazartesi 06:33
bende örgüt kurucam bunları temizliycem
bende örgüt kurucam bunları temizliycem!! bak bakalım bu ülkenin güzel insanlarını öldürmek nasıl oluyormuş!!!
acox yazıyor 06 Ekim 2008 Pazartesi 06:27
POLİS ÖZEL TİMLERİ GÖREV SİZİNDİR ARTIK
Arkadaşlar terörün en ateşli zamanlarında 95 -96 yıllarında askerliğimi diyarbakırda yaptım ve özel timcilerle birçok kez operasyonlara katıldım,, adamlar gercekten bu işin kurdu buna defalarca gözlerimle şahit oldum,,bu adamlar gönüllü olarak ve birçok eğitimden geçirilerek polislerin içinden seçilip bu işi yapan insanlar size yemin ederimki bu insanlar adeta ölümle dalga geçen insanlar asla ölüm ne diye düşünmezmi bir kişi merminin üzerine gidilirmi gidiliyormuş ben bunu defalarca yaşadım ,,bu timlerin jandarma özel timleriyle omuz omuza yine o yillardaki gibi bu işi tereyağından kıl çeker gibi bitireceklerine sonuna kadar inanıyorum ve özgür kardeşime sonuna kadar katılıyorum gerilla savaşı için yetiştirilen bu insanlar eminim hiçbir ülkenin elinde olmayan güçlerdir,, hangi akla hizmettir bu timler pasifize edilmiş anlayamıyorum ne işi var özel timcinin stadda ,başkomiserin evinin kapısında beklemeyle .yazık oluyor bu ülkeye herkes kan ağlarken bu kadar güçlü bir birim kimlere hizmet ediyor çok yazık
alperen(deli) yazıyor 06 Ekim 2008 Pazartesi 03:56
haydi dağa
tek çözüm stadlarda koruma görevi yapan özel hareketçilerin geri gelmesidir
öz türrrrrrrrrrrrrrrk yazıyor 06 Ekim 2008 Pazartesi 00:34
ya millet boş boş konuşuyonuz
dtp kapatılsın diyorsunuz tamam kapatılsın ve kapatılmasın . partiler içişleri bakanlığına ilgili evrakları verir izin verilirse kurulur.kuruluş tarihine bakın niye kurulma izni verilmiş. birde milli istihbarat teşkilatı istediği adayı hangi partiden olursa olsun ülke güvenliği için sakıncalı diyerek iptal edebiliyor .niye izin verilmiş adaylara ? olaya birde böyle baksanız .
heyya yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 23:14
....
akp dokunulmazlığı kaldırsın oyum onadır oda yetmez se çevremde kim var kim yok oy toplarım
... yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 23:07
Dokunulmazlığı kaldırmak için yemin etmediler
Yemin ederek gelirlerse en azından Dinleri ne onu öğreniriz , namus anlayışları ne onu öğreniriz , şerefleri ne onu öğreniriz.
Mert yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 23:04
dogru degilmi
SORUN BÖLÜCÜLÜK VEYA TERÖR DEĞİL; SORUN KÜRDÜN TA KENDİSİDİR. Türkiye'de her gün kız çocukları kaçırılıp zorla fuhuşa sürükleniyor, kadınlarımız kapkaça tecavüze uğruyor, her gün şehirlerde PKK gösterileri yapılıyor, Türk bayrakları yakılıyor, otobüsler yakılıyor, her gün birkaç asker şehit oluyor. Bunları kim yapıyor? Neden ezelden beri sadece kürtler ayaklanıyor, kürtler örgüt kuruyor, kürtler kan döküyor?.. Arabamızı kaldırımın kenarına park ettiğimizde tepemize dikilip park parası isteyen, vermezsek biz yokken arabamızı çizip kaçan değnekçiler niye hep kürttür?.. Kırmızı ışıklarda arabamızın camına yapışıp dilenenler niye hep kürttür?.. Sokakta adım başı önümüze çıkıp 'abeeey nooolur bir harçlıhh viir' diye sülük gibi yapışan, vermediğimiz takdirde küfreden 10 - 15 yaşındaki madde bağımlısı yaratıklar niye hep kürttür?.. Toplumsal bir sorun haline gelen, cinayet dahi işleyen tinercilerin etnik kökenleri incelendiğinde kürt oldukları meydana çıkmıyor mu?.. Bunlar yüzünden insanlar sokakta rahat gezemez hale geldiler. Bu da ir terördür, şehirlerin göbeğindeki bireysel kürt terörüdür. Yol ortasında yakamıza yapışıp kadın pazarlamaya çalışan pezevenkler, genelev işletmecileri neden hep kürttür de başka birşey değildir?.. İstanbul Beyoğlu'ndaki, Ankara Maltepe'deki, vs...gençlerimizi zehirleyen 'bar' adlı batakhanelerin sahipleri, işletmecileri neden kürttür?.. Haraççılık ve çek - senet tahsilatı ile uğraşarak kendi halindeki insanları canından bezdiren kan emiciler niye hep kürttür? Oto alericiliği ve emlakçılık adı altında tefecilik yaparak milletin varlığını sömürenler niye hep kürttür?.. Uyuşturucu pazarlayanlar neden hep bilmemhangi aşiretin mensubu kürtlerdir?.. Hüseyin Baybaşinler, Abuzer Uğurlular, Urfi Çetinkayalar nedir?..Kız çocuklarının kaçırılıp zorla fuhuşa sürüklenmesinde, gençlerimizin uyuşturucu ile zehirlenmesinde %99 pay kürtlerin değil midir? Dört tane Hollandalı turistin (biri de erkek) ırzına geçip ikisini öldüren ve bu sayede bizi tüm dünyaya rezil eden 'Alanya sapığı' lakaplı Hakan Karayavuz ve Susurluk'ta, 11 yaşındaki Türk kızı Avşar Sıla Çaldıran'ı iple boğduktan sonra cesedinin ırzına geçen Recep İpek neden kürttür?.. Taciz ve tecavüzcülerin neden büyük çoğunluğunu kürtler oluşturuyor? Her ikisi de uzun yıllardır aynı mesleği icra ettikleri halde, Orhan Gencebay'ın adının şimdiye dek hiçbir kötü olaya karışmaması, İbrahim Tatlıses'in ise her türlü rezilliği yapması, her çeşit suçu işlemesinin sebebi birinin Türk, diğerinin kürt olmasıdır. Bu örnekler uzayıp gider... Kısacası 'kürt sorunu' bazılarının empoze etmeye çalıştığı gibi sadece PKK'dan ya da siyasi olaylardan ibaret değildir. Türkiye genelinde her türlü pis, rezil işi yapanların, her türlü adi suçu işleyenlerin büyük bir kısmı kürtlerdir. Genelev işleten kürdü, pavyon işleten kürdü, kumar oynatan kürdü, mafyacılık yapan kürdü, uyuşturucu satan kürdü, yankesicilik, hırsızlık, kapkaç yapan kürdü, kaldırımları parselleyen kürdü, ırza tecavüz eden kürdü emperyalistler kışkırtmıyor, PKK ile de ilgileri yok... Taşıdıkları kanın gereğini yerine getirerek bu suçları işliyorlar. Biz Türkçüler, sosyal açıdan değerlendirdiğimiz kürt meselesine bir bütün olarak bakıyoruz ve bunların topluma zarar veren yaratıklar olduğu konusunda tüm Türkleri bilinçlendirmeye çalışıyoruz. www.kurdish.com sitesine girip-girmeseniz de olur- 'Demographic Trends' başlıklı tabloya bir göz atınız. Kürtlerin 2050 yılında Ortadoğudaki nüfuslarının 87 milyon, Türkiye'deki nüfuslarının ise 57 milyon olacağı belirtiliyor. Bunlar doğru verilerdir, yani bir sallama söz konusu değildir, hatta az bile verilmiştir. Çünkü çarpraz üreme, yani 8 çocuğun diğer 8 çocukla ilerde evlenecekleri düşünülüp onların çocuklarının da çarpraz olarak üreyecekleri düşünülürse bu tablo yetersiz kalmaktadır. Ayrıca bu süre içinde milyonlarca Türk kürtlerle karışarak kürtleşecektir. Türklerin nüfus artış oranı ise bugün neredeyse Avrupa ülkeleri seviyesine inmiştir. Türk illerinde doğum kontrol uygulamasını teşvik ederek Türklüğün kuyusunu kazan devletimizin alçak siyasetçileri; Güneydoğuya verdiği çocuk yardımları ile kürtlerin üremelerini teşvik etmektedir. Üremeyip de ne yapsınlar? Devlet Bakanı Beşir Atalay'a bağlı Sosyal Yardım ve Dayanışma Fonu (Fak - Fuk -Fon) başta Muş olmak üzere nüfusun %95'inin kürtlerden oluştuğu bazı doğu illerinde çocuk başına para kampanyası başlatmıştır. Bu durum zaten çok hızlı üreyen kürtlerin daha da fazla üremesi demektir. Yapılan yardımların miktarları İlköğretime devam eden erkek öğrencilere ayda 20 YTL İlköğretime devam eden kız öğrencilere ayda 23 YTL Ortaöğretime devam eden erkek öğrencilere ayda 28 YTL Ortaöğretime devam eden kız öğrencilere ayda 39 YTL Sağlık yardımı olarak her çocuğa ayda 15 YTL Her anne adayı için gebeliğin ilk 7 ayında ayda 18 YTL Her anne adayı için doğumda 50 YTL Çocuk yardımı çok hızlı üreyen kürtlerin ağırlıklı olduğu şehirlere değil, üreme hızı sıfır olan Türklerin yaşadığı şehirlere yapılmalıydı. Fakat AKP (Arap Kürt Partisi) bu şekilde uygun görmüş. Neden acaba? Kürtler ne kadar çok çocuk yaparlarsa, o kadar çok para kazanıyorlar. 10 çocuğa sahip bir aile, çocuk başına ayda 15 YTL'den toplam 150 YTL para alıyor. Doğum ve okul için yardımlarıda eklersek 10 çocuklu bir ailenin devletten aldığı para ayda 500 YTL'yi geçiyor. Birkaç ay önce gazete ve televizyonlarda şahane bir haber vardı. Diyarbakır'da bir Kürt dişisi 8 yavrusundan sonra, 9ncusunu ikiz olarak peydahlarken, çocuklar ölüm tehlikesine giriyor ve Türk askeri doktorları gelip bebeleri kurtarıyor, hastanede kuvöze koyuyor. Bu sefer Van'dan, yine süper bir haber var. 68 yaşında bir Kürt, 26 yaşındaki ikinci karısından 13. yavrusunu peydahlamış. Toplam 13 çocuğu 100 kadar torunu varmış, artık başka çocuk istemiyormuş, yorulmuş. Gazeteci, 'bu kadar çocuğa bu fakirlikle nasıl bakıyorsunuz?'dediğinde, Kürdün cevabı harikaydı. 'Kaymakamlık gerekli her tür yardımı yapıyor, hiç ir sorunumuz olmuyor' !!! Sakın kimse bunu insanlıkla, hümanizmle, devletin vatandaşının hayatını koruma ilkeleri ile falan açıklamaya kalkışmasın. Benim ülkeme göz dikmiş bir halkın, benim vergilerimle beslenip daha çok üremelerini sağlayıp on milyonlarca asalak yaratmanın hiç bir ilke ile ilgisi yoktur. Bu rejimin kendisinin kurucusu olan asli unsura, yani Türklere ihanet etmek açısından devşirme Osmanlı'dan hiçbir farkı kalmamıştır. Gayet açıkça Türkler özendirilip en sıkı şekilde nüfus planlaması uygulanırken, Kürtlerden elektrik, su parası bile alınmayıp, nüfuslarını iyice arttırıp Türkleri geçebilmelerine çanak tutulmaktadır. Ülke genelinde kaçak elektirik oranlarına göz atalım. Şanlıurfa % 66.7 iyarbakır % 62.7 Hakkari % 62.5 Mardin % 59.3 Van % 58.0 Şırnak % 52.0 Batman % 51.0 Muş % 50.0 Bitlis % 48.0 iirt % 48.0 Kastamonu % 4, Trabzon %5,4 Giresun %3,5 İşte kaçak elektirik tablosu. Yoruma gerek var mı? Nihai amaçlarını gerçekleştirmek için ne cesaretleri ne zekaları ne de kültürleri olan bu etnik cemaat, tek yolu Tanrı'nın kişilere verdiği doğal içgüdüyü (üreme) bir savaş silahı olarak kullanmakta bulmuş durumdadır. Yakın bir gelecekte nüfusu 100 milyon -ki bunun en aşağı yarısı kürt olan bir Türkiye çocuklarımızı bekliyor... Bayrak aynı bayrak, sınırlar bozulmamış, isim değişmemiş ama ortada ?Türk? kalmamış. Birkaç milyon kalmış elbette ama onlarda tedirgin yaşıyorlar. Ortada Brezilya gibi, lisanı, soyu sopu karışık, ırk çorbası bir ülke.. Ama hala müslüman... Bizim için bir yıkım olan bu durum, '72 millete bir göz ile bakan' hümanistlere bir rahatsızlık vermez. Yaşadığımız topraklarda şu an için en büyük tehlike kürtlerdir. Dün bunu inkar edenlerin savunduğu fikirler, kürtlerin gerçek yüzlerini göstermesiyle bugün bir bir intihar ediyor. Bu cümleleri okuduğunuzda etkisi altında kaldığınız propaganda yüzünden yargılayıcı duygulara sahip olabilir; kürtlere karşı katı bir tavır alma diye düşünebilirsiniz. Fakirlik, eğitimsizlik gibi onlarca sebep sıralayıp, sosyal yalanlar uydurup, hergün sizin veya tanıdıklarınızın payına düşeni bir şekilde aldığı yanıbaşınızdaki kürt terörünün varlığını inkar edebilirsiniz. Bunları düşünmek sizi rahatlatır. Kürdofil medyanın enjekte ettiği bu uyuşturucu sizi olan bitenden uzaklaştırabilir. Ancak gerçekleri değiştiremez. Gerçek aciz değildir. Gerçekleri kim anlatacak? Kim gösterebilecek ezilmiş sandığınız kürtlerin hergün yanıbaşınızda yaptığı ahlaksızlık ve saldırganlığı? Kerkük'te arkasına ABD'yi alınca Türkmenler'i katleden bu aşağılık topluluğun eline fırsat geçtiğinde uyguladığı baskıdan kim söz edecek? Okuldan, işten dönüp televizyonu açtığınızda tüm kanalları kaplayan Kürt dizileri ile mi bilinçleneceksiniz; yoksa PKK'ya yardım edip sonra da kasetleri Türkler tarafından kapışılan, konserlerinde izdiham yaşanan kürt ibo, mahsun, berdan, keko, şavata, ahmet kaya, özcan ve hergün yenisi çıkan şarkıcı bozuntuları ile mi? Sol merkezli görüş onlara herkesten fazla sahip çıkıp tabanını genişletmeye çalışırken, yıllar sonra kullanılıp bir kenara atılacağının farkında değildi. Sağ tarafta durum daha da vahimdi. Açıkça bir kürt milliyetçisi olan Said-i Nursi'nin kitapları elden ele dolaşıyor, kürtler ırkçılıklarının dozunu giderek arttırırken inançlı Türkler din kardeşliği masalı ile uykuya çoktan dalmış oluyordu. Ancak bunların içinde belki de en acı olanı, kürtler tarafından aldatılmayı halen gururuna yedirip itiraf edemeyen sözde milliyetçilerin (!) durumudur. PKK ve Apo'yu Ermeni, dağdaki kürtleri kandırılmış, sokaktakileri de kardeş ilan eden ülkücü anlayışın Türklere verdiği zarar gelecekte tarih kitaplarına konu olacaktır. Gerçeği daha fazla inkar etmek anlamsız. Bu son perdedir. Bir yandan ABD talimatlı kürt dizileri, diğer yandan Avrupa tavsiyeli gelin-kaynana programları ile giderek daha fazla esir şehrin insanlarına benziyorsunuz. ürtlerin hızla neden ürediklerini ve yayıldıklarını anlatıp, önlem almaktan bahsedenlere onlardan önce siz karşı çıkacaksınız. Çünkü bulanık gözleriniz mahallenizde bir eve doluşup, ahlaksızca ve bilinçli bir şekilde üremeye devam eden kürtleri değil ancak dizidekileri seçebilecek. Artık sokakta sizin ve yakınlarınızın canını yakan tinerciler denince bunun tek sebebi olan kürtleri düşünmeyeceksiniz bile. Eğitimsizlik, fakirlik, sosyal adalet gibi kavramların arasında boğulacak; kafanızı toplayıp gerçek soruyu asla soramayacaksınız. PKK denince aklınıza kürtler gelmeyecek. O dış güçlerin oyunuydu diyecek, bitti sanacak; öldürülen binlerce teröristin kaç milyon akrabası ve sempatizanı olduğunu hesaplayamayacaksınız. İlköğretim çağındaki kız çocuklarına dahi askıntı olup, fırsat bulunca her türlü kötülüğü yapanların onlar olduğunu bilmek istemeyecek; kürtler göç etmeden önce şehrinizin ne kadar huzurlu olduğunu anlatmaya çalışanları duyamayacaksınız. söz azınlık haklarından açıldığında, Kerkük'te Türkçe ders verdiği için eğitim yuvalarına bile saldıran kürtlerin hakkını onlardan çok savunduğunuzun farkında olmayacaksınız. Sosyal eşitsizlik denince aklınıza sadece ekranda gözünüze sokulan Güneydoğu illeri gelecek. Ülkenin en yoksul beş ilinden ikisi olan Gümüşhane'nin, Kastamonu'nun neden suçlu üretmediğini anlayamayacaksınız. Karadeniz Bölgesinde elektriği ve suyu dahi olmayan köyleri hiç bilmeyeceksiniz. Toplum olarak düzenimizi, birey olarak yaşantımızı, aile olarak huzurumuzu ve millet olarak sağlımızı bozan kürtlerin yarattığı tehlikeyi hala inkar etmek eğer gaflet değilse, nedir? Kürtlerin yaptıklarını es geçip kabahati dış güçlerde aramakta hiç gerçekçi değil. Bu topluluk tarafından icra edilen ? Kapkaç, yankesicilik, hırsızlık, töre cinayetleri, taciz, gasp, beğendiği kızı şehrin orta yerinde kaçırıp ırzına geçerek evliliğe zorlama, etnik dayanışma ile gittiği tüm yerleri hegamonyası altına alıp kendisinden başkasına yaşam hakkı tanımama, haklı haksız her mecliste sadece kendisinden olduğu için birbirlerini destekleme, çocuk kaçırma, sapıklık, 9-10 yaşlarında çocukların tecavüz edilip öldürülmesi, elektrik su parası ödememe, vergi ödememe, sahteciliklerle asalak gibi yaşama, turistlik kasabaları ele geçirerek hem yerli halka, hem de turistlere zarar verme, devletin her imkanını sömürme, trafik magandalığı, şehir magandalığı, haraç toplama, liselerde, ilkokullarda çeteler kurup diğer öğrencileri sindirme, sahip olduğu feodal kültürü yaşadığı yere uydurmaya çalışma, uymayanlara zarar verme, sıcak para getiren tüm iş kollarına zor kullanarak hakim olma? gibi mevhumları hangi dış güçler kürtlere nasıl yaptırıyor? Merak ediyorum. Arkadaşlar, sorun 'kürtçülük' 'bölücülük' veya 'terör' değildir. Sorun kürdün ta kendisidir. Teröristi, esnafı, işadamı, öğretmeni, manavı, dolmuşçusu, garsonu, sapığı, eşkiyası, kapkaççısı, anarşisti.... hepsi aynıdır. Türk milleti için şu an aleyhte bir faaliyet göstermeyen kürtler olabilir, ancak bunların vadesi sonsuz değildir. Kaldı ki o 'sadık kürt' bile sokaklarda, işyerinde veya okullarda gene kürtlüğünün gereğini icra edecektir. Kürtlüğün gereğinin ne olduğunu ise hepimiz biliyoruz. Artık 'Kürt bölücülüğü' diye bir sorun olmadığı, gerçek sorunun adı 'kürt yayılması' olduğu halde bazıları ısrarla 'bölücülük' diye yanıltıcı adlandırmalarla uğraşıyor. Bazıları da ?dış güçlerin maşası, piyonu kafasız, zavallı, korkulmaya değer olmayan kürdler? söylemini bulmuşlar. Böylece esas büyük suç, Kürtlerin üstünden alınıp kim olduklarını kendilerinin bile net tarif edemediği, gizem perdelerinin arkasındaki yüce dış düşman güçlere yükleniyor. Hem de Kürt tehlikesi küçümsenip stratejik bir politika boyutuna indirgeniyor. Oysa ki sorun stratejik veya magazinsel sorun olmaktan daha vahimdir. Turkiye Cumhuriyeti devletinin kimliğini, kurucu ve asli unsur olarak tekelinde tutan Türk ırkının nüfus itibarıyla gelecekte aynı şekilde tekelinde tutup tutamayacağı, yani var olma , yok olma mücadelesidir. Ayrıma dikkat edin. Eğer dış güçlerle Kürtlerin Türk Milletine karşı bir ilişkisi varsa, bu ilişki maşalık değil işbirliğidir. Ne maşası, ne kandırması? Kürtlerin çıkarları dış güçlerinkiyle örtüşüyorsa kandırmaya ne gerek var? Kürtler saflar, kandılar, komploya düşüyorlar, onun için çoğalıp Türkiye'de çoğunluk olacaklar. Vay be. Canına minnet adamın böyle kandırılma. Aynı mavalları Osmanlı yönetimi de 100-150 sene önce Yunanlılar ve Ermeniler için söylüyordu. Güya Yunanlılar yutacak ya. 'Biz sizinle asırlarca kardeşçe yaşadık, Batılılar sizi kendi çıkarları için kışkırtıyorlar, alet ediyorlar' diye anlattılar durdular. Yunanlılar ne kadar aptalmış ki alet oldular da aleyhimize topraklarını 3 kat büyüttüler, hala da büyütüyorlar. Bu devirde kimse oyuna gelip saflığından başkasının maşası olmaz. Avrupalıları Tanrı sanıp incik boncuk karşılığında birbirlerine saldıran Kızılderililer yok. Dünyamızda şu an olabilecek, sadece çıkar ve güçbirliğidir. SON SÖZ : Bu belanın üstesinden gelebiliriz. Yeter ki buna inanalım.
angarali yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 22:59
malesef kanın yerde kalıyor yigidim
bende askerim ve herşeyin farkındayım bizim verdigimiz canların vatan korumasına degilde malesef birilerine oy ve para olarak geri döndügünü görüyorum unutur halkım senide unutur sende önce verilen şehitleride senin için vur emrini vernlerden önce halkım unutur senin vatanı müdafa ugruna verdigin canını geride bıraktıgın cananını hesabı sorulmaz verdigin canının sallandırılmaz idam sehpalarında kansız soysuzlar beslenirler adalarda senin verdigi vergilerle çünkü avrupa birligi senden daha önemlidir çünkü avrupa birligi oy demektir iktidar demektir senin verdigin her oy bir mermi oldu senin içtigin her kola bir mermi oldu saplandı öz vatanın bagrına uyan yigidim uyanda bak kimler sahip oluyor senin can verdigin vatan topragına uyan yigidim uyanda bak kimler oturuyor senin paranla yapılan deri koltuklara
erdinc genc yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 22:49
TÜRRRRRRRRRRRK
hain ermeniler türküm ALLAH ına kadar varmı lan itirazı olan vatan haini. yok olaaacaksınız askermizin postalarının altında resimlere kare olacak bütün teröristler bu böyle biline
ATILLA HUN yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 22:45
can'a
hala dtp nin barış yalanlarına inanıyorsun ya ne diyim sana...
lncn yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 22:43
TÜRRRRRRRRRRRK
Ülkemizi ermeni soysuzlarından temizlemek için gece -gündüz çalışıyoruz.tek amacımız bu.
ATILLA HUN yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 22:43
TÜRRRRRRRRRRRK
Çocuk katilleri mezarda bile size rahat yok ,Türk milleti her yerde tepenizde,her zaman olmuyan beyninizi ezeceğiz ermeni kırıntıları.Türk meclisinden defolun.
ATILLA HUN yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 22:43
Sen uyu ehhyyy Türk !
Unutmayin orada ölen askerlerimizin arasinda Kürt kökenli Mehmetcikler de var.Bu vatan ugruna canini vermis ve siz Kürtler üzerine genelinde kötü seyler yaziyorsunuz. Ben kürt degilim ama olsaydim simdi ben de pkk semphatisani olurdum. Eline diline beline sahip olun.NE yazdiginizi bilin.PKK nin oyununa ve istedigine variyorsunuz.Saaten Kürt ve Türk catismasi baslarsa bu vatan bölünür. 100%
osman yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 22:37
MERT KARDEŞE
o hainler meçlise gelip yemin etmedilermi ne fark etti .hain her yerde ve her zaman haindir şerefşizlik kanlarında var bu itlerin
ANGARALİ yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 22:17
yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hakaret, küfür, aşağılama vb. ifadeler içeren ve büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...
aliergen yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 22:10
Defolun pislikler...
Hakaret, küfür, aşağılama vb. ifadeler içeren ve büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...
Kürsat yazıyor 05 Ekim 2008 Pazar 21:41