Alex de Souza'dan Fenerbahçe açıklaması: Geri gel patron

Fenerbahçe’nin unutulmaz isimlerinden Alex de Souza, yaklaşan başkanlık seçimi öncesi sessizliğini bozdu. Brezilyalı efsane, Aziz Yıldırım’a destek verdiğine yönelik yapılan açıklamaların ardından paylaşım yaptı. Souza, "Kimseyi destekleyen tarafta değilim." dedi.

Haber Merkezi Haber Merkezi
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Fenerbahçe formasıyla 2004-2012 yılları arasında unutulmaz başarılara imza atan ve 3 şampiyonluk yaşayan Alex de Souza, sarı-lacivertli kulüpteki başkanlık yarışıyla ilgili sessiz kalmadı.

CRISTIAN BARONI: FENERBAHÇE'Mİ GERİ İSTİYORUM

Fenerbahçe'de 5 sezon top koşturan Christian Baroni, başkan adayı olduğunu açıklayan Aziz Yıldırım'a destek için paylaşım yaptı.

Brezilyalı eski futbolcu, "Fenerbahçe'mi geri istiyorum. Her şeyi kazanmak için mücadele edecek takım… Büyük, rekabetçi, saygı duyulan ve ruhu vardı. Fenerbahçe bir gelenektir. Bütün kupalarda yarışabilecek bir kulüp." mesajını yazarak Aziz Yıldırım fotoğrafı paylaştı.

ALEX DE SOUZA: GERİ GEL PATRON

Christian Baroni'nin paylaşımına Alex de Souza'dan destek geldi.

Alex, Baroni'nin paylaşımına, "Geri gel patron! Benim desteğim seninle" yorumunu yaptı.

"SEÇİMLERDE KİMSEYİ DESTEKLEYEN TARAFTA DEĞİLİM"

Efsanenin bu açıklaması kamuoyunda Aziz Yıldırım'a destek olarak algılandı.

Alex bu paylaşımının ardından bir açıklama daha yaparak, "2012 yılından bu yana kulübün içinde, işleyişinde değilim. O gün taraftarlardan biri oldum ve öyle de kaldım. Bundan ötesi yok. Seçimlerde kimseyi destekelyen tarafta değilim. Kulübün tekrar şampiyon olmasını istiyorum." ifadelerini kullandı.

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi