Aziz Yıldırım, trafikte ters yönde gelen belediye aracına tepki gösterdi

Fenerbahçe futbol kulübünün eski başkanı Aziz Yıldırım, İstanbul'da ters yönde gelen belediye aracına tepki göstererek, "Hadi geri git yoksa bütün İstanbul'u buraya yığarım. Böyle terbiyesizlik olur mu" dedi.

Haber Merkezi Haber Merkezi
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım, trafikte gergin anlar yaşadı.

İstanbul'da trafikte seyreden Aziz Yıldırım, belediyeye bağlı çöp kamyonunun yolu kapatması üzerine ilerleyemedi.

Aracından inen Yıldırım, belediye çalışanlarına sert tepki gösterdi.

"BÜTÜN İSTANBUL'U BURAYA YIĞARIM"

Araç sürücüsüyle tartışan Yıldırım, "Buraya gelmeyeceksin, geri gideceksin. Hadi geri git yoksa bütün İstanbul'u buraya yığarım. Böyle terbiyesizlik olur mu ya, Bir de belediye aracı, terbiyesizler." dedi.

Yıldırım'ın sosyal medyada paylaşılan bu görüntüleri viral oldu. 

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi