Beşiktaş, yeni sezon öncesi yemekte bir araya geldi

Yeni sezon hazırlıklarına bugün başlayacak olan Beşiktaş Futbol Takımı, yemek organizasyonunda buluştu.

AA AA
Beşiktaş, yeni sezon öncesi yemekte bir araya geldi
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Beşiktaş Futbol Takımı, yeni sezon hazırlıkları öncesinde yemekte bir araya geldi.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen yemek organizasyonuna başkan Serdal Adalı, futbol direktörü Önder Özen, teknik direktör Vincenzo Italiano ve antrenörler ile futbolcular katıldı.

BAŞARI DİLEĞİ

Yemekte Özen ve Italiano ile sohbet eden Serdal Adalı, futbolculara başarı dileğinde bulundu.

Beşiktaş, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına bugün başlayacak.

Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)