Bodrum'da denizden 250 kilo çöp çıkarıldı: Güneş paneli çıktı

Bodrum Gümüşlük'te deniz dibi temizliği çalışmasında denizden 250 kilogram çöp çıkartıldı. Denizden çıkanlar arasında bir de güneş paneli bulunması dikkat çekti.

DHA DHA
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Muğla Bodrum'da Gümüşlük mevkiinde, deniz dibi temizliği çalışması yapıldı.

Yürütülen çalışmalarda denizden yaklaşık 250 kilogram atık çıkarıldı.

GÜNEŞ PANELİ ÇIKTI

Belediye personeli tarafından çıkarılan atıklar arasında özellikle tek kullanımlık cam ve plastik şişeler, metal parçaları, balıkçılık malzemeleri ve çeşitli atıklarla birlikte çıkan güneş paneli dikkat çekti.

Atıklar, çevre bilincine dikkat çekmek amacıyla Gümüşlük sahilinde sergilendikten daha sonra Konacık Mahallesi'nde bulunan 1. Sınıf Atık Getirme Merkezi'ne götürüldü.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı (DHA)