Borussia Dortmund, Heidenheim deplasmanında kazandı

Borussia Dortmund, Bundesliga'nın 3. haftasında deplasmanda Heidenheim'ı 2-0'lık skorla mağlup etti.

Haber Merkezi Haber Merkezi
Borussia Dortmund, Heidenheim deplasmanında kazandı
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Almanya Bundesliga'nın 3. haftasında Heidenheim ile Borussia Dortmund karşı karşıya geldi.

Voith-Arena'da oynanan mücadeleyi konuk ekip Dortmund 2-0 kazandı.

HEIDENHEIM 10 KİŞİ KALDI

Heidenheim, 22. dakikada Budu Zivzivadze'nin direkt kırmızı kartıyla 10 kişi kaldı.

DORTMUND 2 GOLLE GÜLDÜ

Serhou Guirassy, 34. dakikada Dortmund'u öne geçirdi. Maximilian Beier, 45+6. dakikada maçın skorunu belirledi.

SALİH FORMA GİYDİ

Milli futbolcumuz Salih Özcan, 74. dakikada Ryerson'un yerine oyuna dahil oldu.

HEIDENHEIM PUANLA TANIŞAMADI

Dortmund, bu sonuçla 3 maçta 7 puana ulaştı. Heidenheim ise 3 hafta sonunda puanla tanışamadı.

Gelecek hafta Dortmund, Wolfsburg'u ağırlayacak. Heidenheim ise Hamburg deplasmanında ilk puanını arayacak.

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi