Eskişehir'de polise, 'Bana beyefendi de' diyen alkollü şahıs gözaltına alındı

Kent merkezinde şüphe üzerine kimliğini kontrol etmek isteyen polis memuruna, 'Bana beyefendi de' diyen ve ekibe mukavemet göstermesi sebebiyle gözaltına alınan alkollü şahsa işlem yapıldı.

İHA İHA
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Eskişehir'de Ulus Anıtı'nın çevresindeki kavşakta polis ekipleri, durumundan şüphe ettikleri bir şahsın kimliğini kontrol etmek istedi.

Şahsın kimliğini ibraz etmek istememesi üzerine ekipler ile arasında gerginlik çıktı.

'BANA BEYEFENDİ DE' DEDİ, BİR TÜRLÜ SAKİNLEŞTİRİLEMEDİ

Alkollü olduğu anlaşılan şahıs, bir polis memuruna, "Bana beyefendi de" dedi.

Şahsın tüm çabalara rağmen sakinleştirilememesi sebebiyle takviye polis ekibi istendi.

Yapılan anons üzerine olay yerine İl Emniyet Müdürlüğü'ne Motorize Yunus Timleri sevk edildi.

GÖZALTINA ALINDI

Ekiplerce gözaltına alınan şahsa, polis ekibine mukavemet başta olmak üzere çeşitli maddelerden işlem yapıldığı öğrenildi.

SANİYE SANİYE KAYDEDİLDİ

Yaşananlar, olay yerine yakın bir noktada ikamet eden vatandaş tarafından cep telefonu kamerası ile saniye saniye kayıt altına alındı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)