Fenerbahçe, Düzce'deki hazırlıklarını sürdürdü
İsmail Kartal yönetimindeki Fenerbahçe, Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'ndeki hazırlıklarına tüm hızıyla devam ediyor.
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap kamp çalışmalarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı, salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı.

İDMANDAN NOTLAR
Ardından sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yapan oyuncular, antrenmanı dar alanda hücum oyunlarıyla tamamladı.
HAZIRLIKLAR SÜRECEK
Fenerbahçe, saat 17.30'da gerçekleştireceği günün ikinci antrenmanıyla çalışmalarına devam edecek.

Kaynak:
Anadolu Ajansı (AA)