Galatasaray, Kayserispor karşısında penaltı kazandı

Galatasaray, Kayserispor maçının 2. dakikasında penaltı kazandı. Penaltıda topun başına geçen Victor Osimhen, takımını öne geçirmeyi başardı.

Haber Merkezi Haber Merkezi
Galatasaray, Kayserispor karşısında penaltı kazandı
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Süper Lig'in 17. hafta mücadelesinde Kayserispor ile Galatasaray karşı karşıya geldi.

Kayseri Stadyumu'nda oynanan müsabakanın henüz ilk dakikalarında, konuk takım Galatasaray penaltı kazandı.

PENALTI KARARI VERİLDİ

Dakikalar 2'yi gösterdiğinde hakem Mehmet Türkmen, sarı-kırmızılıların atağında Ismail Jakobs'un ortasında Joseph Attamah'ın eliyle oynadığını tespit etti.

VAR hakemi Bülent Birincioğlu, yaklaşık 1 dakikalık incelemenin ardından penaltının kullanılmasını istedi.

OSIMHEN GOLÜ BULDU

Topun başına geçen Victor Osimhen, 4. dakikada Galatasaray'ı öne geçirdi.

(Görüntüler BeIN Sports'tan alınmıştır.)

BEŞİKTAŞLILAR TEPKİLİ

Öte yandan Beşiktaşlı futbolseverler, Galatasaray'ın kazandığı penaltıya sosyal medyadan yoğun bir tepki gösterdi.

Siyah-beyazlı taraftarlar, Alanyaspor'la 1-1 berabere kalınan maçın son dakikalarında yaşanan ve kendilerine penaltı verilmeyen pozisyonla bu pozisyonu karşılaştırdı.

Beşiktaş'tan penaltı beklentisi! Oyun sürdü

(Görüntüler BeIN Sports'tan alınmıştır.)

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi