Sağlık çalışanlarının pandemi mesaisi devam ediyor

Cumhurbaşkanı kararıyla koronavirüs sürecinde yoğun mesai harcayan sağlık çalışanları, toplu taşıma hizmetlerinden ücretsiz yararlanmaya devam edecek.

Ensonhaber (Berna Durdağı)