Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Aşure Günü paylaşımı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Twitter hesabı üzerinden Aşure Günü'ne ilişkin mesaj paylaştı. Erdoğan mesajında, "Şehadetlerinin yıl dönümünde Hazreti Hüseyin Efendimizi ve Kerbela şehitlerini rahmetle, kemal-i edeple yâd ediyorum" dedi.

Haber Merkezi Haber Merkezi
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Aşure Günü paylaşımı
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Twitter hesabı üzerinden Aşure Günü ve Muharrem Ayı'na ilişkin paylaşım yaptı.

Erdoğan mesajında, "Milletimizin ve İslam âleminin Aşure Günü'nü tebrik ediyor, Muharrem ayının tüm insanlığa huzur ve bereket getirmesini Allah’tan niyaz ediyorum" ifadelerine yer verdi. 

"'Kerbela şehitlerini rahmetle yad ediyorum"

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:

“Milletimizin ve İslam âleminin Aşure Günü'nü tebrik
ediyor, Muharrem ayının tüm insanlığa huzur ve bereket getirmesini Allah’tan
niyaz ediyorum.

Şehadetlerinin yıl dönümünde Hazreti Hüseyin Efendimizi ve
Kerbela şehitlerini rahmetle, kemal-i edeple yâd ediyorum.”

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi