İsmail Kartal ilk idmanına çıktı! Sıcakta giydiği eşofman gündem oldu
Fenerbahçe'de dördüncü dönemine başlayan İsmail Kartal, takımın başındaki ilk antrenmanına çıktı. Sıcak havada kapalı eşofman takımı tercih eden Kartal'ın görüntüsü, sarı-lacivertli taraftarların dikkatini çekti.
Fenerbahçe'de yeniden göreve başlayan İsmail Kartal, sarı-lacivertli takımın başındaki dördüncü döneminin ilk antrenmanına çıktı.
Takımın çalışmalarını yöneten tecrübeli teknik adamın antrenmandaki kıyafet tercihi dikkat çekti.
SICAK HAVADA KAPALI EŞOFMANIYLA DİKKAT ÇEKTİ
İsmail Kartal'ın, sıcak havaya rağmen alt üst kapalı eşofman takımı giymesi gözlerden kaçmadı.
Kartal'ın bu hali, antrenmanı takip eden sarı-lacivertli taraftarlar arasında konuşuldu.
Sıcak havadaki tercihi gören Fenerbahçeli taraftarlar, "Bu adam bu sıcakta bunu nasıl giyiyor?" şeklinde yorumlar yaptı.



Kaynak:
Ensonhaber Haber Merkezi