İsmail Kartal'dan şampiyonluk konuşması

Fenerbahçe'de 4. dönemine başlayan İsmail Kartal, futbolculara yaptığı konuşmasında "Biz elimizden geleni yapacağız ve şampiyon olacağız. Bütün kupaları elde edeceğiz" dedi.

Haber Merkezi Haber Merkezi
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Fenerbahçe, yeni teknik direktörü İsmail Kartal ile Topuk Yaylası'nda yeni sezon hazırlıklarına başladı.

Sarı lacivertliler, Düzce'de ikinci antrenmanını bugün gerçekleştirdi.

ŞAMPİYONLUK KONUŞMASI

Fenerbahçe'de 4. dönemine başlayan İsmail Kartal, futbolcularla bir araya gelip şampiyonluk konuşması yaptı.

"TÜM KUPALARI KAZANACAĞIZ"

Sarı lacivertlilerin Youtube kanalında paylaşılan videoda İsmail Kartal, bu sezon bütün kupaları kazanacaklarını söyledi.

"HERKES İŞİNİ LAYIKIYLA YAPACAK"

65 yaşındaki teknik direktör, “Herkes işini layıkıyla yapacak. Biz elimizden geleni yapacağız ve şampiyon olacağız. Bütün kupaları elde edeceğiz.” dedi.

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi