İstanbul'da diyaliz hastası evde mahsur kaldı

Arnavutköy'de evinde mahsur kalan diyaliz hastası İsmail Vatandaş, camdan yardım istedi. Yoldan geçen bir vatandaşın ihbarı üzerine de eve ekipler geldi.

İHA İHA
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Arnavutköy Anadolu Mahallesi'nde yaşayan İsmail Vatansever, dairesinden çıkamadı.

Diyaliz hastası olduğu öğrenilen Vatansever, bir süre kapıyı açmaya çalıştı ancak başarılı olamadı.

Vatansever, daha sonra pencereye çıkarak çevreden yardım istedi.

OLAY YERİNE EKİPLER SEVK EDİLDİ

Yardım çağrısını duyan yoldan geçen bir vatandaş, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

KISA SÜREDE ADRESE GELDİLER

Kısa sürede adrese ulaşan itfaiye ekipleri, dairenin penceresindeki demir korkulukları sökerek içeriye girdi.

Ekiplerin çalışmasının ardından mahsur kaldığı evden çıkarılan İsmail Vatansever, ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Vatansever'in evde neden mahsur kaldığıyla ilgili polis ekipleri inceleme başlattı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)