İstanbul'da seyir halindeki otomobilde yangın

Çekmeköy'de seyir halindeki otomobilde çıkan yangına itfaiye ekipleri müdahale ederken, otomobil ise kullanılamaz hale geldi.

DHA DHA
İstanbul'da seyir halindeki otomobilde yangın
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

İstanbul Çekmeköy'de yangın... 

Nişantepe Mahallesi Kuzey Marmara Otoyolu Ömerli Gişeleri çıkışında seyir halindeki otomobilde yangın çıktı.

ARACI EMNİYET ŞERİDİNE ÇEKTİ

Otomobilin motor bölümünden yükselen dumanları fark eden sürücü, aracını emniyet şeridine çekerek indi.

Otomobil sürücüsünün ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.

Polis ekipleri yolda güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek alevleri söndürdü.

OTOMOBİL KÜLE DÖNDÜ

Ölen ya da yaralananın olmadığı yangında, otomobil kullanılamaz hale geldi.

Otomobilin alev alev yandığı anları diğer sürücüler cep telefonu kamerasıyla kaydederken ekipler, yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlattı. 

Kaynak: Demirören Haber Ajansı (DHA)