Nicolas Pepe: İki kere geri düştüğümüz maçta iyi bir puan aldık

Trabzonspor'un yıldız futbolcusu Nicolas Pepe, 3-3'lük Sivasspor beraberliğini değerlendirdi.

Haber Merkezi Haber Merkezi
Nicolas Pepe: İki kere geri düştüğümüz maçta iyi bir puan aldık
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Süper Lig'in 13. haftasının kapanış gününde Trabzonspor, konuk olduğu Sivasspor ile 3-3 berabere kaldı.

Bordo-mavililerin ilk golünü kaydeden Nicolas Pepe, karşılaşmanın ardından açıklama yaptı.

"İlk golü ben attığım için mutluyum"

Fildişi Sahilli yıldız, "İlk golü ben attığım için mutluyum. İki kere geri düştüğümüz maçta iyi bir puan aldık" dedi.

28 yaşındaki futbolcu ayrıca, "Bugünün şartlarını düşündüğümüzde güçlü kaldık. Karakter gösterdiğimiz için mutluyuz" ifadelerini kullandı.

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi