Seyircisiz oynanan Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde sahaya meşale atıldı

Koronavirüs nedeniyle seyircisiz olarak oynanan Galatasaray-Fenerbahçe maçında sahaya meşale atılması herkesi şaşırttı.

Haber Merkezi Haber Merkezi
Seyircisiz oynanan Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde sahaya meşale atıldı
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Süper Lig'in 3. haftasında Galatasaray ile Fenerbahçe karşı karşıya geldi.

Türk Telekım Stadı'nda oynanan derbinin ilk dakikalarında ilginç bir olay yaşandı.

STADIN DIŞINDAN ATTILAR

Koronavirüs nedeniyle seyircisiz olarak oynanan maçta sahaya meşale atıldı.

Stadın dışından geldiği görülen meşale, kısa süreli panik yarattı.

Seyircisiz oynanan Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde sahaya meşale atıldı

Seyircisiz oynanan Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde sahaya meşale atıldı

Seyircisiz oynanan Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde sahaya meşale atıldı

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi