Galatasaray'dan Avrupa kulüplerine gönderme: Kuruluş amacımız bu

Avrupa'da çıktığı son 20 maçta sadece 1 kez mağlup olan Galatasaray, sosyal medya paylaşımıyla rakiplerine de gözdağı verdi.

Haber Merkezi Haber Merkezi
Galatasaray'dan Avrupa kulüplerine gönderme: Kuruluş amacımız bu
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Galatasaray, Avrupa kupalarında çıktığı son 20 müsabakada sadece 1 kez yenildi.

2021-2022 sezonu UEFA Şampiyonlar Ligi elemesinde Hollanda temsilcisi PSV'ye sahasında 2-1 kaybeden sarı-kırmızılı ekip, sonrasında 12'si UEFA Avrupa Ligi, 6'sı UEFA Şampiyonlar Ligi elemesi, 2'si de "Devler Ligi" grup karşılaşması olmak üzere toplam 20 maça çıktı.

Galatasaray, bu süreçte 11 galibiyet, 8 beraberlik alırken, tek mağlubiyetini 2021-2022 sezonunda UEFA Avrupa Ligi son 16 turu maçında İspanya temsilcisi Barcelona karşısında yaşadı.

"Amacımız Türk olmayan takımları yenmek"

Öte yandan sarı-kırmızılı takımın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Kuruluşumuzda yazdığı gibi… Amacımız Türk olmayan takımları yenmek!" ifadelerine yer verildi.

Bu paylaşım sosyal medyada büyük ilgi gördü.

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi