Milli basketbolcu Onuralp Bitim, Chicago Bulls'a transfer oldu
Milli basketbolcu Onuralp Bitim, NBA takımı Chicago Bulls ile iki yönlü kontrat imzaladı.
Amerikan Basketbol Ligi (NBA) ekiplerinden Chicago Bulls, milli basketbolcumuz Onuralp Bitim ile iki yönlü kontrat imzalandığını açıkladı.
24 yaşındaki basketbolcu bu sözleşmeyle ihtiyaç durumuna göre NBA'de veya NBA G-League'de (Gelişim Ligi) forma giyebilecek.
Onuralp, NBA'de normal sezonda en fazla 50 maça çıkabilecek.
Yıllık 560 bin Dolar
Amerikan basınında çıkan haberlere göre milli basketbolcu Chicago Bulls'tan yıllık 560 bin Dolar maaş alacak.

Geçtiğimiz sezon Bursaspor formasıyla Basketbol Süper Ligi'nde 30 maçta 18,4 sayı, 4,8 ribaunt, 3,6 asist ve 1,2 top çalma ortalamalarını yakalayan başarılı basketbolcu EuroCup maçlarında da 18,1 sayı, 3,8 ribaunt, 3,2 asist ve 0,8 top çalma ortalamalarını tutturdu ve EuroCup'ta sezonun en iyi ikinci beşine seçildi.
Kaynak:
Ensonhaber Haber Merkezi