Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı

Bodrum ilçesinde uygulama noktasından kaçarken bir polis ve motosikletliyi yaralayan 19 yaşındaki ehliyetsiz sürücü, polis ekiplerince yakalanarak gözaltına alındı.

İHA İHA
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Muğla'nın Bodrum ilçesinde dün akşam saatlerinde Gümbet Ayaz Caddesi'nde bir sürücü polisin 'dur' ihtarına uymadı.

Sürücü, önce yaya polis memuruna çarparak hafif şekilde yaraladı.

ÖNCE POLİSE SONRA OTOMOBİLE ÇARPTI, DURMADI

Durmayıp devam eden sürücü, motosiklete çarpıp motosikleti direkle otomobil arasına sıkıştırdı.

Kaçmaya devam eden sürücü, önündeki otomobile de çarpıp kaçmaya devam etti.

YARALI TEDAVİ ALTINA ALINDI

Polis ekipleri sürücüyü yakalamak için çalışma başlattı.

Kazada yaralanan N.Ç., 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından Bodrum Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

OTOMOBİL PARK HALİNDE BULUNDU

Olay yerinden kaçan sürücünün kullandığı otomobil, Eskiçeşme Mahallesi Onur Sokak'ta park halinde bulundu.

Polis ekipleri otomobil ve çevresinde yaptığı inceleme sonrası otomobil, çekici yardımıyla otoparka götürüldü.

EHLİYETSİZ SÜRÜCÜ, BİR DE ALKOLLÜ ÇIKTI

Polis ekiplerin yaptığı çalışma sonucu 19 yaşında olduğu öğrenilen ehliyetsiz sürücü A.Y. yakalandı.

0.66 promil alkollü olduğu belirlenen A.Y., karakoldaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

330 BİN LİRA CEZA ÖDEYECEK

Öte yandan A.Y.'ye trafik ekipleri tarafından 330 bin TL cezai işlemin uygulandığı, otomobilin 60 gün trafikten men edildiği öğrenildi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)