Nevşehir'de park halindeki otomobillere çarpan alkollü sürücü aracında uyurken yakalandı
Nevşehir'de gece saatlerinde bir araç, park halindeki iki otomobile çarparak kaçtı. Polisler, çarpan aracı 1 kilometre ileride içinde sürücüsü de uyurken buldu. Alkollü çıkan sürücünün ehliyetine el kondu ve 27 bin TL ceza kesildi.
Nevşehir'de saat 01.00 sıralarında bir otomobil, park halindeki iki araca çarparak kaçtı.
İhbar üzerine kaza yerine polis ekipleri sevk edildi.
Ekiplerin yaptığı çalışma sonucunda araçlara çarpan otomobil, kaza yerine yaklaşık 1 kilometre uzakta sürücüsü E.G. de içinde uyumaktayken bulundu.
ALKOLLÜ ÇIKTI
Polis tarafından uyandırılarak alkol testi yapılan E.G., 2.70 promil alkollü çıktı.
Ehliyetine 6 ay el süreyle konulan E.G.’ye ‘alkollü araç kullanmak’ suçundan 27 bin 719 TL ceza uygulandı.
Kaynak:
Demirören Haber Ajansı (DHA)