Premier Lig'de Manchester City, Brighton'ı 2-1 mağlup etti

İngiltere Premier Lig'de üst sıraları yakından ilgilendiren karşılaşmada Manchester City, Brighton Hove Albion'u 2-1 yendi.

Haber Merkezi Haber Merkezi
Premier Lig'de Manchester City, Brighton'ı 2-1 mağlup etti
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Premier Lig'de son şampiyon Manchester City, konuk ettiği Brighton karşısında maçın ilk yarısını 7. dakikada Julian Alvarez ve 19. dakikada Erling Haaland'ın golleriyle 2-0 önde kapattı.

Ansu Fati'nin golü beraberliğe yetmedi

Brighton, maçın 73. dakikasında Ansu Fati'nin golüyle, farkı bire indirse de maçta başka gol olmayınca Manchester City, karşılaşmadan 2-1 galip ayrıldı.

Manchester City'de Manuel Akanji, 90+5'de kırmızı kart gördü.

Manchester City, 2 maç sonra galip geldi

Aldığı galibiyetle Manchester City, 2 hafta sonra gelen galibiyetle puanını 21'e yükseltirken Brigton ise 16 puanda kaldı.

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi