Şanlıurfa'da termometreler 49 dereceyi gösterdi
Türkiye'de sıcaklığın en yüksek ölçüldüğü kentlerden Şanlıurfa'da termometreler 49 dereceyi gösterirken vatandaşlar serinlemek için çeşitli yöntemler diledi.
Türkiye'de sıcaklığın en yüksek ölçüldüğü kentlerden Şanlıurfa'da vatandaşlar zor anlar yaşamaya devam ediyor.
Kentte etkisini sürdüren sıcak hava, hayatı olumsuz etkilemeyi sürdürüyor.
49 DERECE
Atatürk Bulvarı'nda bulunan termometre 49 dereceyi gösterirken, vatandaşlar parklar ve ağaç gölgelerinde serinlemeye çalıştı.

MEYDANLAR BOŞ
Sıcaklık nedeniyle bazı bölgelerde ise sakinlik gözlendi.

Kaynak:
Anadolu Ajansı (AA)