Şevval Sam'dan botoks açıklaması
Ünlü şarkıcı ve oyuncu Şevval Sam, gazetecilerin "Hiç estetik yaptırdınız mı?" sorusuna cevap verdi. Sam, "Botoks kadını değilim" diye konuştu.
‘Yasak Elma’ dizisi ile oyunculuk kariyerinde ilk kez ‘kötü’ bir karakteri canlandıran Şevval Sam, estetik yapıp yaptırmadığı ile ilgili soruya yanıt verdi.

"BOTOKS KADINI DEĞİLİM"
“Hiç estetik yaptırdınız mı?” sorusuna “Botoks kadını değilim, dolgu hiç yaptırmadım. Sadece cilt bakımım var.” yanıtını verdi.

"GERİ DÖNÜŞLER ÇOK İYİ"
Sam oynadığı da karakteri değerlendirerek, “İzleyici önce garipsedi. Ama geri dönüşler çok iyi. Hatta çok ilginç, kötü kadın ‘Ender’i sanırım sevdiler." diye konuştu.
Kaynak:
Ensonhaber Haber Merkezi