Sivasspor, Fode Koita ile yeniden anlaşmaya vardı
Süper Lig ekiplerinden Sivasspor, sözleşmesi sona eren Fode Koita ile yeniden anlaşmaya varıldığını duyurdu. Kırmızı-beyazlılar, golcü isimle 1 yıllık sözleşme imzaladı.
Sivasspor, 2023-2024 sezonu sonunda kulüple sözleşmesi sona eren Fode Koita ile yeniden anlaşmaya vardı.
Koita, kulüp tesislerinde Başkan Bahattin Eken'in katılımıyla kendisini 1 yıl daha kırmızı-beyazlı kulübe bağlayan sözleşmeye imza attı.
27 MAÇTA 9 GOL ATMIŞTI
Geçtiğimiz sezon kırmızı-beyazlı forma altında 27 maça çıkan Koita, 9 kez gol sevinci yaşadı.

Kaynak:
İhlas Haber Ajansı (İHA)