Nihat Kahveci'den Okan Buruk'a eleştiri: Hocam buna gerek yoktu

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Olimpija Ljubljana karşılaşmasının ardından ezeli rakipleri Fenerbahçe'ye bir göndermede bulunmuştu. Spor yorumcusu Nihat Kahveci'den deneyimli hocaya tepki geldi.

Haber Merkezi Haber Merkezi
Nihat Kahveci'den Okan Buruk'a eleştiri: Hocam buna gerek yoktu
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Spor yorumcusu Nihat Kahveci ise Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk'a Fenerbahçe göndermesinden ötürü tepki gösterdi.

"Buna gerek yoktu"

NutSpor YouTube kanalında konuşan Kahveci şöyle konuştu:

“Nasıl bir rekabet bu? Şampiyonlar Ligi ön elemesi oynuyorsun, 3 gol atıyorsun, aklına Fenerbahçe geliyor. Okan Buruk'a 'Bana Fenerbahçe maçını hatırlattı' deme gereksinimi neden geldi, onu bilmiyorum." Sevgili Okan Hocam, buna gerek yoktu." dedi.”

Okan Buruk: Bu maç bana Fenerbahçe maçını hatırlattı
Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi