Galatasaray, hazırlık turnuvasında Fenerbahçe'yi yendi

Galatasaray, Baturalp Tübad Turnuvası'ndaki ilk maçında Fenerbahçe'yi 91-82 mağlup etti.

DHA DHA
Galatasaray, hazırlık turnuvasında Fenerbahçe'yi yendi
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin

Galatasaray, 18’incisi düzenlenen Baturalp Tübad Turnuva'sındaki ilk maçında Fenerbahçe ile karşı karşıya geldi.

Fenerbahçe Metro Enerji Salonu’nda oynanan mücadelenin ilk periyodunu Fenerbahçe 22-21 önde kapatırken, devreye de 48-43 önde girdi.

GALATASARAY, GALİP GELDİ

Devreden sonra oyunda toparlanan Galatasaray, 14 sayı farkla üçüncü periyodu önde tamamladı: 61-75.

Son periyotta da oyun üstünlüğünü koruyan Galatasaray, parkeden 91-82 galip ayrıldı.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı (DHA)