Euro
9.4388
-0.17%
Dolar
7.8281
-0.04%
Altın
459.15
0.51%
Borsa
1.334
0.68%
Bitcoin
149.957
-1.99%
7ºC
İstanbul
Çok bulutlu 7 C

    TRT'deki skandal Cemaat'in işi mi

    TRT Spor'un internet sitesi üzerinden şifreli kanala ait olan Galatasaray maçını vermesi soru işaretlerini de beraberinde getirdi..
    • 23.10.2014 - 09:37
    TRT'deki skandal Cemaat'in işi mi

    trt

    Dün gece oynanan Galatasaray - Borussia Dortmund maçı devam ederken ilginç bir gelişme yaşandı.

    Maçın ikinci yarısı oynanırken TRT Spor'a ait internet sitesi, canlı olarak Galatasaray maçını yayınlamaya başladı. Canlı yayın bir anda internette elden ele dolaşmaya başlarken, kısa bir süre sonra da haber sitelerinde haber olarak görüldü. Ardından TRT adına Nasuhi Güngör bir açıklama yaparak özür diledi ve soruşturma açıldığını duyurdu.

    SORU İŞARETLERİYLE DOLU SKANDAL

    TRT'nin, yayın hakları şifreli kanala ait olan bir maç görüntüsünü kendi internet sitesinden vermesi tam bir skandal olurken, akıllara da bazı soruları getirdi.

    25 DAKİKALIK YAYIN NASIL FARK EDİLMEZ

    TRT'nin sitesi Galatasaray maçını birkaç dakika değil, yaklaşık 25 dakika yayınladı. 25 dakika, yayıncılık için olumsuz bir durumun fark edilerek müdahale edilmesi için oldukça fazla bir zaman. 25 dakika içerisinde durumun fark edilerek çözülememiş olması, TRT'de bazı kötü niyetlilerin bilinçli olarak böyle bir yayın yapmış olabileceğini düşündürüyor..

    CEMAAT'İN İŞİ Mİ

    Öte yandan AK Parti - Cemaat arasındaki kavgada, Cemaat mensuplarının en geniş şekilde örgütlendiği kurumlar emniyet ve yargı ile birlikte TRT kadroları olarak da hatırlanıyordu. Cemaat'in etkin olduğu dönemlerden kalma kişiler, AK Parti ile çıkan kavga sonucu TRT yönetimini zor duruma düşürme adına böyle bir yayın yapmış olabilir mi, soruları cevaplanmayı bekliyor.

    TRT deki skandal Cemaat in işi mi #2

    SAMANYOLU: BU TAM BİR TERBİYESİZLİK

    Öte yandan TRT'deki skandalın hemen ardından harekete geçen Doğan medyasının (Hürriyet, CNN Türk) en büyük destekçileri de Cemaat kanalları oldu. Samanyolu Haber TV, TRT'deki skandalın hemen ardından harekete geçerek haberi manşete taşıdı, "Bu tam bir terbiyesizlik" manşetini attı.

    İlginizi Çekebilir

    Görüş Bildir